خانه > از سر بی خوابی! > اندر تحولات پخت حلیم!

اندر تحولات پخت حلیم!

بلی!

ماه رمضون که میاد از نظر خورد و خوراک برکاتی میاره بسیار!

مسلما همه دیگه تو این 15 قاشمون حلیمو یه چندباری لمس کرده شکر خدا!

نمیدونم چقدر دقت کردین امسال غیر از کبابیها که یکی از کاراشون به طور سنتی حلیم پختنه جاهای دیگه ای هم دست بکار شدن!

عرض کنم به حضور گرامیتون که بلی!

بعضی از خونه ها هم حلیم میفروشن!

تازگیها قنادیها هم بلی!

و همچنین سالن های بزرگ غذاخوری(تالارها!)

کسی به کسی نیست!

کسی کنترل نمیکنه!

کسی هم کاری نداره!

تعجب نکنید اگر فردا تعمیرگاهها هم دیگ بزنند برای پخت حلیم!

شاید روغن ترمز چربتر از روغن خوراکی باشه!

دسته‌ها:از سر بی خوابی!
  1. 27 اوت 2010 در 9:30 ق.ظ.

    علی تو این عکسه خودتی ؟کدی

    • 27 اوت 2010 در 12:48 ب.ظ.

      عکس!
      خدا شاهده من عکسی نمیبینم!
      چی میگی امین!

      • 27 اوت 2010 در 1:53 ب.ظ.

        بله ! اینجا حذفش کردی ولی برای من تو ایمیل اومده ! یه ظرف حلیمه ! :دی

  2. 27 اوت 2010 در 2:22 ب.ظ.

    داداش اون حلیم نیست!
    عکس رو اشتباه گذاشته بودم!
    کله پاچه اس! دی:

  3. 27 اوت 2010 در 5:39 ب.ظ.

    فست فود ها هم آش میدن تازه :d

  4. 1 سپتامبر 2010 در 8:31 ب.ظ.

    کم پیدا هستی … بلی :دی ..
    چطوری ؟ 😉
    من نمیدونم این حلیم چی داره همه دوست دارن !! من که بدم میاد !!

    • علیرضا
      6 سپتامبر 2010 در 7:31 ق.ظ.

      من هستم که! دی:
      بلی!
      من عاشق حلیمم! دی:

  5. 12 اکتبر 2010 در 4:08 ب.ظ.

    بابا بخدا دیگه هیچ حا حلیم نمیفروشه علی … تموم شد دیگه .. حلیم فسیل شد !!! یه پست جدید بزار :دی …

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

